Aż 7 % aut wymaga holowania w ciągu 1 miesiąca od zakupu!
Kupno auta używanego zawsze wiąże się z dużym ryzykiem. Wiadomo, że każdy chce kupić dobre auto i cieszyć się z przyjemnej jazdy. Z tego powodu auto jest sprawdzane na różne sposoby: jedni jeżdżą do warsztatu i na przegląd, inni wykonują jazdę próbną. Często po zakup zabiera się znajomego mechanika, by „rzucił oko” na auto. Jednak nigdy nie mamy pewności czy auto się nie popsuje, dlatego warto kupic samochód z gwarancją GetHelp.pl.
Statystki GetHelp.pl potwierdzają, że aż 7 % samochodów w ciągu miesiąca po zakupie potrzebuje holowania. W związku z tym warto kupić samochód u zaufanego sprzedawcy, który ma w swojej ofercie auta z gwarancją GetHelp.pl. W każdym pakiecie gwarancji Klienci GetHelp.pl mają zapewniony dostęp do aplikacji mobilnej i holowanie do najbliższego warsztatu, jeżeli nie uda się urochmić pojazdu na drodze. Posiadając pakiet gwarancji GetHelp.pl nie zostaniesz sam, gdy wystąpi awaria – GetHelp.pl zawsze Ci pomoże!
Według opinii GetHelp.pl awarie występujące w pierwszym miesiącu są drobnymi usterkami. Zazwyczaj udaje się je naprawić na drodze lub po krótkiej wizycie w warsztacie. Należą do nich:
- układ zapłonowy,
- rozrusznik,
- alternator,
- akumulator,
- błędy komputera,
- układ chłodzenia,
- elektronika skrzyni biegów,
- układ hamulcowy np. zablokowanie hamulca ręcznego lub zaciski hamulcowe,
- wycieki płynów eksploatacyjnych,
- awarie układu paliwowego
Poważniejsze awarie np. wewnętrznych uszkodzeń silnika, skrzyni biegów wtryskiwaczy lub turbosprężarki zdarzają się w pierwszym miesiącu niezwykle rzadko co świadczy o wysokiej jakości samochodów sprzedawanych z gwarancją GetHelp.pl. Warto zabezpiczyć się w pakiet na dłuższy okres niż miesiąc by mieć zapewnioną dłuższą ochronę.
Czytaj dalej:
☞ Jak Klienci GetHelp.pl zgłaszają awarie?