Poznajmy kluczowe słowa w dotarciu do innych.
- Dzień dobry
- Dziękuję
- Przepraszam
Dobrze znamy te słowa prawda? Przychodzą nam naturalnie w codziennych sytuacjach - gdy spotykamy sąsiada, gdy wchodzimy do lokalnego sklepu, kiedy druga połówka zrobiła nam śniadanie. Co najważniejsze, czujemy się lepiej dostając odpowiedź zwrotną. Brak odpowiedzi w naszych głowach oznacza, że ktoś ma do nas wrogie nastawienie i już z takim wrażeniem nas zostawia. O sąsiadce pomyślimy „co za niemiła baba!” i już więcej nie wysilamy się na miłe powitania…
Na różne sposoby również może interpretować nas klient, w zależności od tego jakie komunikaty od nas dostaje. Jaki zwrot warto zawrzeć w swoich rozmowach, czy to na spotkaniach biznesowych czy w stosunku do innych osób w naszym otoczeniu? Poznajmy słowo klucz klikając w artykuł.