Zabezpiecz się przed rękojmią. Wpisuj adres e-mail Klienta.
Problemy, które rozwiązuje wpisanie adresu e-mail.
1) Zabezpieczasz się przed rękojmią. Klient otrzymuje pisemne potwiedzenie, że Gwarancja została zawarta. Jako sprzedawca wskazujesz mu drogę reklamacji z tytułu Gwarancji.
2) Unikasz konsekwencji związanych z nieprawdziwymi wyobrażeniami Klienta, dotyczącymi Twojej odpowiedzialności. Otrzymuje on na maila szczegółową informację o zasadach dzialania Gwarancji i sposobie złożenia reklamacji.
3) Dajesz Klientowi szansę na rozszerzenie swojej Gwarancji, a co za tym idzie zwiększenie zakresu ochrony- Twojej i Klienta. Klient otrzymuje ofertę na email i w ciągu 3 dni może rozszerzyć swój pakiet Gwarancji, a Ty zyskujesz nowy argument w ewentualnym sporze. Klient mógł uzyskać wyższy pakiet, a nie zrobił tego, więc nie może mieć pretensji do Ciebie.
4) Unikasz nieporozumień związanych z Procesem Zgłoszenia i Obsługi Awarii. Klient nie może posłużyć się argumentem, że nie wiedział czy nie został poinformowany o sposobie działania.
5) Adres mailowy ułatwia GetHelp.pl obsługę awarii Twojego Klienta. Jeśli proces przebiega sprawnie i bez problemów Klient nie wraca do Ciebie.
6) Kierujesz uwagę Klienta na GetHelp.pl. Dobrze poinformowany Klient w przypadku awarii od razu zwróci się o pomoc do GetHelp.pl, a nie do Ciebie.
7) 3 rzeczy po zakupie samochodu. Wśród materiałow wysyłanych Klientom na adresy e-mail znajduje się materiał, który stawia duży nacisk na konieczność wymiany elementów eksploatacyjnych. Dzięki temu masz pewność, że zrobiłeś wszystko, aby Klient wiedział jak zadbać o swoje świeżo nabyte aut, żeby uniknąć awarii.
☞ Jak chronić się przed rękojmią?
☞ Jak zwiększyć liczbę Klientów?
☞ Niezależnie co sprzedajesz mamy na to Gwarancję.