Planujesz kupić auto używane z Gwarancją GetHelp.pl? A może już kupiłeś swój wymarzony samochód używany i chcesz sprawdzić zakres gwarancji?
W tym artykule dowiesz się:
- Jaki jest zakres i limity gwarancji Classic.
- Którą gwarancję wybrać do swojego samochodu.
- Co zrobić, jeśli gwarancja Classic nie jest dla Ciebie wystarczająca.
Czym jest gwarancja?
Zacznijmy od tego, co to w ogóle jest gwarancja i dlaczego jest ona potrzebna przy zakupie auta używanego.
“Gwarancja według obowiązującego w Polsce prawa (art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnego) jest to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez przedsiębiorcę, czyli gwaranta”.
“Gwarantem w Polsce może być: sprzedawca, producent lub dystrybutor, a GetHelp.pl realizuje gwarancje, której udzielają takie podmioty ”.
Gwarancja chroni nas na wypadek awarii auta, która nastąpi po jego zakupie. Gwarancja GetHelp.pl nie odpowiada za wady, niezgodności lub usterki istniejące w momencie zakupu auta. O tym, gdzie kupić auto używane z Gwarancją GetHelp.pl możesz poczytać -> TUTAJ.
4 gwarancje GetHelp.pl
Którą Gwarancję wybrać?
Na potrzeby naszych Klientów stworzyliśmy 4 Gwarancje. Każda z nich spełnia inne oczekiwania Klienta i przeznaczona jest do innych samochodów z innym budżetem.
Gwarancja Classic – jeśli potrzebujesz podstawowej ochrony na wewnętrzne uszkodzenia silnika i manualnej skrzyni biegów to ta gwarancja jest dla Ciebie. Co to są wewnętrzne uszkodzenia? To jedne z najbardziej kosztowych napraw np. planowanie głowicy, wymiana uszczelki pod głowicą lub wymiana łożyska w skrzyni biegów. Potocznie mówiąc to naprawy, które stanowią remont silnika lub manualnej skrzyni biegów. Gwarancja Classic na auta używane obejmuje zakresem 28% wszystkich awarii. Jest to gwarancja dla samochodów, których cena jest w granicach 10 000 -15 000 pln lub dla Klientów, którym zależy na podstawowej ochronie najważniejszych podzespołów.
Gwarancja Optimum – doskonała dla silników benzynowych i hybrydowych. To gwarancja, która zakresem obejmuje podzespoły znajdujące się w każdym samochodzie np. układ paliwowy, hamulcowy, zapłonowy, rozrusznik oraz alternator. Gwarancje Optimum wybierają najczęściej Klienci, którzy kupują auta w przedziale 15 000 – 40 000 pln oraz w wieku 8-12 lat auto.
Gwarancja Grand – to jest gwarancja, którą rekomenduje GetHelp.pl! Zakres gwarancji Grand to Classic + Optimum + dodatkowe podzespoły np. układ doładowania, wtryskowy, oczyszczania spalin. Grand swoim zakresem obejmuje 100% uszkodzeń mechanicznych.
Gwarancja Master – przeznaczona jest dla aut do 7 lat i przebiegu 150 000 km. Master sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów, ponieważ poza zakresem awarii mechanicznym obejmuje również awarie charakterystyczne dla nowszych i lepiej wyposażonych samochodów np. układ bezpieczeństwa (ABS, BAS,EBD), układ multimediów i nawigacji (m.in.GPS, Car Audio) oraz układ elektryczny i elektroniczny.
Wszystkie niezbędne szczegóły uzyskacie Państwo na naszej infolinii 515 110 120
Więcej o rozszerzeniach Gwarancji można znaleźć TUTAJ
Pamiętaj!
Każdą Gwarancję możesz przedłużyć lub rozszerzyć. Gwarancja ma chronić zarówno Ciebie jak i Twoje auto na wypadek awarii.
Zadzwoń na numer: 736 300 718 i poznaj ofertę dopasowaną do twoich potrzeb.
Zakres gwarancji Claasic

Gwarancja Classic zapewnia również całodobową obsługę na wypadek awarii auta. Pomoc możesz uzyskać jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.
W ramach gwarancji to Ty decydujesz, gdzie dokonasz diagnozy oraz naprawy auta. Więcej o samym sposobie obsługi zgłoszenia awarii możesz poczytać tutaj.
W ramach gwarancji Classic na okres 365 dni obowiązuje limit 10 000 km liczony od momentu zakupu pojazdu. Kwota dostępna na jednorazową naprawę w wersji podstawowej to 2 000 pln. Suma gwarancyjna dostępna przez cały okres trwania gwarancji to 5 000 pln. Limity gwarancji mogą się różnić w zależności od oferty jaką posiada sprzedawca auta. Pamiętaj, że masz możliwość rozszerzenia gwarancji oraz zwiększenia limitu naprawy nawet do 8 000 pln.
Wyłączenia i limity
Oczywistym jest to, że każda Gwarancja nie tylko ta na samochody posiada wyłączenia. Wiążą się one zazwyczaj z nieodpowiednim użytkowaniem sprzętu lub celowym jego uszkodzeniem. Oto 5 podstawowych wyłączeń w przypadku których nie będzie możliwe spełnienie warunków obowiązywania danej gwarancji.
- Uszkodzenia powstałe przed zakupem samochodu,
- Części będące elementami eksploatacyjnymi (np. rozrząd),
- Czynności dodatkowe (np. czyszczenie, strojenie, diagnoza)
- Uszkodzenia powstałe na skutek kolizji drogowych lub sił wyższych,
- Awarie na skutek niewłaściwej eksploatacji pojazdu (np. jazda bez oleju w silniku),
Podstawowa ochrona Twojego aut jest dla Ciebie nie wystarczająca? Boisz się awarii swojego auta? A może limit jednej naprawy jest za niski? Mamy na to rozwiązanie!
Gwarancję Classic możesz rozszerzyć do gwarancji Grand, która obejmuje 100% uszkodzeń mechanicznych. Koszt rozszerzenia gwarancji to kwota od 995 pln.
Masz również możliwość zwiększenia rocznego limitu kilometrów oraz limitu jednorazowej naprawy nawet do 8 000 pln oraz holowania do 1000 pln.
