Jak szybko skorzystać z Gwarancji GetHelp.pl?
Awaria samochodu może pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie. W takich sytuacjach Gwarancja GetHelp.pl staje się Twoim najlepszym wsparciem. Aby maksymalnie uprościć proces naprawy, przygotowaliśmy krótki przewodnik, który pomoże Ci szybko i sprawnie zgłosić awarię oraz zrealizować gwarancję.
Krok 1: Zgłoszenie awarii
Awarię możesz zgłosić na jeden z czterech wygodnych sposobów, w zależności od tego, co jest dla Ciebie najwygodniejsze:
-
Poprzez aplikację mobilną iHelp® – Najszybszy sposób na zgłoszenie usterki bezpośrednio z telefonu. Aplikacja jest intuicyjna, bez problemu zgłosić w niej awarię jednym kliknięciem.
-
Telefonicznie – Zadzwoń pod numer 515 110 120 i zgłoś awarię bezpośrednio do naszego konsultanta.
-
Panel Klienta na stronie www.gethelp.pl – Zaloguj się do swojego konta, gdzie możesz łatwo zgłosić awarię, sprawdzić zakres swojej Gwarancji oraz dodać Formularze.
-
E-mail – Wyślij zgłoszenie na adres pomoc@gethelp.pl, opisując usterkę oraz podając dane kontaktowe.
Krok 2: Wybór warsztatu
Po zgłoszeniu awarii, wybierz warsztat samochodowy, który wykona diagnozę i naprawę Twojego pojazdu. Co ważne, masz pełną swobodę wyboru warsztatu – jedyny warunek jest taki, że musi on wystawiać fakturę VAT.
Krok 3: Diagnoza i dokumentacja
Po umówieniu się z mechanikiem na diagnozę usterki, konieczne jest wykonanie dwóch kroków:
-
Przesłanie Formularza Zgłoszenia Awarii: W ciągu 7 dni od zgłoszenia awarii, wyślij prawidłowo wypełniony i podpisany formularz na adres pomoc@gethelp.pl lub dodaj załącznik w Panelu Klienta.
-
Przesłanie Formularza Diagnozy i Kosztorysu Naprawy: Warsztat, po zdiagnozowaniu usterki, sporządzi kosztorys naprawy. Formularz Diagnozy i Kosztorysu Naprawy musisz wysłać do GetHelp.pl również w ciągu 7 dni od daty diagnozy, którą wpisałeś na Formularzu Zgłoszenia Awarii.
Krok 4: Dodatkowa weryfikacja i akceptacja
Zanim mechanik przystąpi do demontażu, konieczna jest akceptacja Koordynatora Napraw GetHelp.pl.
Ważne jest, aby nie zlecać samodzielnie naprawy bez wcześniejszego zgłoszenia i akceptacji przez GetHelp.pl, ponieważ może to skutkować brakiem odpowiedzialności po stronie GetHelp.pl.
Krok 5: Weryfikacja i akceptacja kosztorysu
Po przesłaniu wszystkich dokumentów, Koordynator Napraw GetHelp.pl dokonuje weryfikacji zgłoszonej awarii i kosztorysu naprawy, który otrzymał od mechanika lub Klienta. Po dokładnym przeanalizowaniu, GetHelp.pl skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
Krok 6: Bezgotówkowe rozliczenie naprawy
Po zakończeniu naprawy, rozliczenie z warsztatem odbywa się bezgotówkowo na podstawie wystawionej faktury VAT. Aby transakcja przebiegła pomyślnie, faktura musi zawierać kilka kluczowych elementów:
-
Numer VIN pojazdu lub numer Gwarancji,
-
Dane do faktury:
GetHelp.pl sp. z o.o.
ul. Przybyszewskiego 99, 93-126 Łódź,
NIP: 7292711242,
Termin płatności: 7 dni roboczych od dnia otrzymania oryginału faktury.
Podsumowanie: Dlaczego warto znać procedurę zgłoszenia awarii?
Znajomość procedury zgłaszania awarii w GetHelp.pl to klucz do szybkiego i bezproblemowego skorzystania z gwarancji. Odpowiednie przygotowanie i przestrzeganie (wykonanie opisanych kroków) zapewni, że Twoje zgłoszenie zostanie sprawnie rozpatrzone, a naprawa przebiegnie bez komplikacji. Dzięki temu możesz cieszyć się pełnym spokojem, wiedząc, że Twój samochód jest w dobrych rękach, a GetHelp.pl zadba o całą resztę.
Zadbaj o bezpieczeństwo swojego auta, a w razie awarii pamiętaj, że GetHelp.pl jest zawsze po Twojej stronie!
Więcej o Gwarancji możesz poczytać tutaj: