Optimum, czyli Gwarancja dopasowana do aut benzynowych i hybrydowych.

Chcesz kupić auto używane z Gwarancją GetHelp.pl? A może już kupiłeś i chciałbyś poznać zakres swojej Gwarancji? Z tego artykułu dowiesz się m.in.: 

  • Jakie naprawy pokrywamy w ramach Gwarancji Optimum?  

  • Która Gwarancja jest najlepsza do Twojego samochodu? 

  • Jak rozszerzyć Gwarancję do wyższego Pakietu?

Gwarancja GetHelp.pl na auta używane ma na celu chronić nas na wypadek awarii auta, która nastąpi po jego zakupie. Nigdy nie mamy pewności co się wydarzy z autem po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów. Jedno jest pewnie! Gwarancja GetHelp.pl jest niezbędna przy zakupie auta używanego.  


Gwarancje GetHelp.pl umożliwiają bezpieczną sprzedaż oraz zakup używanych samochodów. Sprzedawca i Kupujący ponoszą konsekwencje stanu technicznego auta, na który nie mają wpływu i którego nikt nie jest w stanie w 100% zweryfikować.


  

Dlaczego warto kupić Gwarancję?   

Gwarancja to nie polisa ubezpieczeniowa, która działa w momencie kolizji drogowej. Nie odpowiada za wady, niezgodności lub usterki istniejące w momencie zakupu auta. Gwarancja chroni Cię przed skutkami awarii, które powstaną po zakupie auta, zapewnia pokrycie kosztów zakupu części, robocizny, holowania i auto zastępcze, czyli tego co jest niezbędne do naprawy pojazdu i zachowania Twojej mobilności.

Jakie naprawy pokrywamy w ramach Gwarancji Optimum?

Gwarancja Optimum to rozszerzenie Gwarancji Classic o dodatkowe podzespoły np. układ napędowy, zapłonowy i kierowniczy. Optimum swoim zakresem obejmuje 68% wszystkich awarii mechanicznych.  

W ramach gwarancji Optimum na okres 365 dni obowiązuje limit 10 000 km w zależności co nastąpi pierwsze. Kwota dostępna na jednorazową naprawę w wersji podstawowej to 2 000 pln. Suma gwarancyjna, czyli kwota, którą możesz wykorzystać przez cały okres trwania Gwarancji to 20 000 pln. Limity Gwarancji mogą się różnić w zależności od oferty jaką posiada Sprzedawca auta. 

Która Gwarancja jest najlepsza do Twojego samochodu? 

Oto 4 Gwarancje, których oczekują Klienci.  Każda z nich spełnia inne oczekiwania Klienta i przeznaczona jest do innych samochodów z innym budżetem.    

Gwarancja Classic - jeśli potrzebujesz najtańszej i podstawowej ochrony na wewnętrzne uszkodzenia silnik i manualnej skrzyni biegów to ta Gwarancja jest dla Ciebie.  Jest to gwarancja dla tańszych samochodów, których cena jest w granicach 10 000 -15 000 pln lub dla Klientów, którym zależy na podstawowej ochronie najważniejszych podzespołów. Więcej o Gwarancji Classic, czyli jej zakresie limitach i wyłączeniach możesz przeczytać TUTAJ.  

Gwarancja Optimum - to na tej Gwarancji skupimy się właśnie w tym artykule.  Optimum jest doskonała dla silników benzynowych i hybrydowych. To Gwarancja, która zakresem obejmuje podzespoły znajdujące się w każdym samochodzie np. układ paliwowy, hamulcowy, zapłonowy, rozrusznik oraz alternator. Gwarancje Optimum wybierają najczęściej Klienci, którzy kupują auta w cenie 15 000 – 40 000 pln oraz w wieku 8-12 lat auto.  

Gwarancja Grand – rekomendowana przez GetHelp.pl, ponieważ swoim zakresem obejmuje 100 % uszkodzeń mechanicznych, m.in. układ doładowania, wtryskowy, oczyszczania spalin. 

Gwarancja Master – przeznaczona jest dla aut do 7 lat i przebiegu 150 000 km. Master sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów, ponieważ poza zakresem awarii mechanicznym obejmuje również awarie charakterystyczne dla nowszych i lepiej wyposażonych samochodów np. układ bezpieczeństwa (ABS, BAS,EBD), układ multimediów i nawigacji (m.in.GPS, Car Audio) oraz układ elektryczny i elektroniczny. 

Na poniższej grafice możemy porównać zakresy Gwarancji. 

 

Wyłączenia i limity:  

Oczywistym jest to, że każda Gwarancja nie tylko ta na samochody ma wyłączenia. Oto 5 podstawowych wyłączeń w przypadku których nie będzie możliwe spełnienie warunków obowiązywania danej Gwarancji.  

  • Uszkodzenia powstałe przed zakupem samochodu.

  • Czynności dodatkowe (np. czyszczenie, strojenie, diagnoza). 

  • Awarie na skutek niewłaściwej eksploatacji pojazdu (np. jazda bez oleju w silniku).   

  • Uszkodzenia powstałe na skutek kolizji drogowych lub sił wyższych (np.zalanie, korozja).   

  • Części będące elementami eksploatacyjnymi (np. rozrząd).GetHelp.pl zaleca wymianę elemntów eksploatacyjnych tuż po zakupie auta.   

Chcesz mieć ochronę swojego auta na 100% awarii mechanicznych?

To bardzo proste!  

W ciągu 3 dni od dnia zakupu auta masz możliwość rozszerzenia Gwarancji do Gwarancji Grand, która swoim zakresem obejmuje 100% awarii mechanicznych i dodatkowo auto zastępcze!  Masz również możliwość zwiększenia limitu jednorazowej naprawy nawet do 8 000 pln. 

Cena rozszerzenia Gwarancji z Optimum do Gwarancji Grand zaczyna się od 500 pln. 

Pamiętaj! Możemy dopasować ofertę rozszerzenia Gwarancji do Twoich potrzeb! 


Zadzwoń na numer 736 300 718 lub napisz na pomoc@gethelp.pl i poznaj ofertę!

 Zobacz również:

 Classic, czyli podstawowa Gwarancja. 

 Dopasuj Gwarancję do swoich potrzeb

 Nowy sposób obsługi awarii, czyli Easy Way 

Podziel się