Zgłoszenie awarii nigdy nie było prostsze
Awaria samochodu to zwykle duży stres dla kierowcy pojazdu. Zwłaszcza kiedy pojawia się nagle i kierowca nie był na nią przygotowany. W GetHelp.pl rozumiemy jak jest to trudna sytuacja, dlatego w ramach Naszych gwarancji nie tylko pokrywamy koszty części i robocizny, ale również zapewniamy holowanie do najbliższego warsztatu, który dokona naprawy. Dla wygody Naszych Klientów umożliwiliśmy 4 różnych sposobów zgłoszenia awarii: przez infolinię GetHelp.pl, aplikację mobilną iHelp®, formularz zgłoszeniowy na stronie www.GetHelp.pl oraz mailowo pod adresem pomoc@gethelp.pl.
Zalety zgłoszenia awarii przez aplikację mobilną iHelp®
► Całodobowy dostęp 24/7
► Wygodne zgłoszenie awarii – jednym kliknięciem
► Szybki dostęp największej do sieci holowników w Polsce
► Możliwość samodzielnego wezwania pomocy – bez dzwonienia
► Błyskawiczna pomoc – możliwość wezwania holownika położonego najbliższej miejsca awarii
Jednym z najbardziej popularnych a zarazem najwygodniejszym sposobem na zgłoszenie awarii jest aplikacja mobilna iHelp®. Awarię przez aplikację mobilną możesz zgłosić jednym kliknięciem. Po zgłoszeniu awarii wyświetla się lista aktywnych Pomocy Drogowych. Dzięki lokalizacji GPS aplikacja rozpoznaje położenie geograficzne telefonu oraz wyświetla listę dostępnych pomocy drogowych w promieniu 20, 50 i 70 kilometrów. Dzięki lokalizacji GPS na górze listy pojawia się holownik najbliższy miejsca, w którym znajduje się uszkodzony samochód. Dzięki temu czas oczekiwania na przyjazd pomocy drogowej jest skrócony do minimum.
Aplikacja dostępna jest na systemy Android i iOS a można ją pobrać ze sklepu Google Play, App Store lub strony GetHelp.pl w zakładce aplikacja mobilna.
Film prezentujący sposób zgłoszenia awarii z aplikacji mobilnej iHelp®
Zobacz również:
☞ Wiemy, które samochody zepsują się jako pierwsze
☞ Gwarancja Grand - aż 30 000 pln na naprawy Twojego samochodu
☞ Nie komplikujemy prostych rzeczy – jesteśmy po to by pomagać. Proces zgłoszenia i likwidacji awarii GetHelp.pl