Nowy sposób obsługi awarii - Easy Way

GetHelp na podstawie 50 000 obsłużonych awarii i obserwacji życia codziennego, czyli ciągłej gonitwie, brakiem czasu Klientów na rozmowy telefoniczne opracował nowy sposób obsługi zgłoszeń awarii, który nazywa się Easy Way.

Dzięki Easy Way zyskujesz: 
 

  1.  Swobodę - Klient ma możliwość zdiagnozować auto w wybranym przez siebie warsztacie. 
  2.  Szybkość - po wysłaniu zgłoszenia Klient błyskawicznie otrzymuje decyzję, a co za tym idzie wypłatę z tytułu Gwarancji. 
  3. Wygodę - Klient nie odbiera mnóstwa telefonów. Proces przebiega automatycznie. 
     

Po co Ci Gwarancja?  

Dzisiejszy świat zmusza nas życia w biegu. Często nie znajdujemy czasu dla rodziny, swoich pasji czy odpoczynku. Codzienne obowiązki pochłaniają nam wiele czasu, a jeśli wydarzy się coś niespodziewanego np. awaria auta, to nie tylko wprowadza to zamęt, ale i wzbudza wiele nerwów.  W GetHelp.pl rozumiemy te wszystkie problemy i chcemy, żeby korzystanie z naszych Gwarancji było przyjemnością, a przede wszystkim, żeby Klient mógł skorzystać z naszej pomocy o każdej porze dnia i nocy.    
Niezależnie czy jesteś w pracy, w kawiarni, czy jest środek nocy - możesz nie tylko zgłosić awarię, ale przejść przez proces zgłoszenia. Jak to możliwe? Co zrobił zrobiliśmy, żeby skrócić maksymalnie czas obsługi awarii?  

 

Procedura zgłoszenia awarii w Easy Way to trzy proste kroki: 
 
 

Krok 1.
Sam wybierasz warsztat samochodowy na diagnozę i naprawę auta. Chcesz jechać do zaufanego mechanika albo do autoryzowanego serwisu? Jedziesz, gdzie chcesz - wybór należy do Ciebie. Najważniejsze jest, żebyś dokonał wyboru mechanika w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia awarii.

Krok 2.
Wysyłanie do GetHelp.pl na maila Formularza Zgłoszenia Awarii Pojazdu. Po diagnozie auta, mechanik uzupełnia druk Formularza Diagnozy i Kosztorysu Naprawy
w którym uzupełnia informację co uległo awarii w aucie i jakie są koszty naprawy. Uzupełniony Formularz Diagnozy i Kosztorysu Naprawa, również wysyłasz do nas na maila
pomoc@gethelp.pl.

Krok 3. 
GetHelp niezwłocznie weryfikuje zgłoszenie awarii i rozlicza się z mechanikiem na podstawie faktury Vat.
 
 
Podsumowując: co musisz zrobić? Zgłosić awarię przed rozpoczęciem naprawy i wysłać do nas dwa dokumenty: Formularz Zgłoszenia Awarii i Formularz Diagnozy i Kosztorysu Naprawy.I na tym koniec. Proste, prawda? Nie musisz do nas dzwonić, nie musisz wybierać połączeń wewnętrznych, wystarczą dwa maile i bezgotówkowa naprawa jest Twoja. 


Awarię możesz zgłosić na trzy sposoby: 
- telefonicznie pod numerem 515 110 120 
- przez aplikację mobiną iHelp  
- wysyłając maila na adres pomoc@gethelp.pl 



Innym sposobem obsługi zgłoszeń awarii, jest Help Center, czyli obsługa dedykowanych konsultantów. Tutaj również wprowadziliśmy zmiany, żeby Klient mógł zyskać większą swobodę. Zmiana dotyczy “Kroku 2” tzn. Mimo, że masz obsługę Help Center możesz zaproponować “swojego” mechanika, który dokona weryfikacji uszkodzenia. Ogromne ułatwienia, prawda? 


Zobacz, jak wygląda proces obsługi w Help Center: 


 

Oczywiście Help Center to opieka konsultanta, czyli telefoniczny kontakt z Klientem, mechanikiem. Średnio obsługując jedno zgłoszenie awarii wykonujemy, aż 36 połączeń.  



Czytaj więcej tutaj:
Czym jest Gwarancja? 
Dopasuj Gwarancję do swoich potrzeb. 
Gwarancja Premium - rozwiązanie dla każdego.

 

Podziel się