Nie daj się zwodzić: jak upewnić się, że Twoje auto ma Gwarancję GetHelp.pl?

Zakup samochodu to ważna decyzja, która wymaga uwagi i dokładności. W związku z tym, warto mieć pewność, że auto, które kupujesz jest objęte Gwarancją. Coraz częściej sprzedawcy samochodów, którzy nie mają oficjalnej współpracy z GetHelp.pl  twierdzą, że ich auta są objęte Gwarancją. Jest to ustna obietnica Gwarancji, która nie jest potwierdzona na piśmie i nie są znane żadne jej warunki. Jak więc upewnić się, że rzeczywiście kupujesz auto z Gwarancją GetHelp.pl?  Oto trzy kluczowe kroki.

Spis treści:
 

 

1. Otrzymujesz SMS tuż po aktywacji Gwarancji

Bez względu na to, czy Gwarancja jest aktywowana w poniedziałek o 18:00, czy w niedzielę o 11:00, tuż po jej aktywacji otrzymasz SMS z indywidualnym numerem Gwarancji. Ten numer jest unikalny i przypisany tylko do Twojego pojazdu, co stanowi pierwszy dowód na to, że Twoje auto jest objęte Gwarancją GetHelp.pl.  

 

 

2. Otrzymujesz szczegółowe warunki Gwarancji i kartę Gwarancji na e-mail

Z warunkami Gwarancji możesz zapoznać się nawet przed zakupem auta używanego, są one dostępne u każdego Sprzedawcy. Natomiast w momencie aktywacji Gwarancji, sprzedawca wpisuje dane auta oraz Twoje dane jako kupującego, podaje między innymi markę, model i VIN auta, twoją godność, numer kontaktowy oraz adres e-mail. Na ten adres otrzymasz od Nas Szczegółowe Warunki Gwarancji oraz Kartę Gwarancji. Wiadomość otrzymasz w przeciągu kilku minut po aktywacji Gwarancji. Jest to kolejny dowód na to, że auto jest objęte rzeczywistą Gwarancją GetHelp.pl. Upewnij się, że podałeś sprzedawcy prawidłowy adres e-mail, aby nie przegapić tych ważnych dokumentów. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące warunków Gwarancji, zakresu napraw lub inne to dzwoń do nas na  515 110 120 lub pisz na pomoc@gethelp.pl.

Odpowiemy na każde Twoje pytanie!

 

3. Telefoniczny kontakt ze strony GetHelp.pl w ciągu 3 dni od zakupu

W ciągu 3 dni od zakupu samochodu skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o tym jakie są zasady działania, zakres wybranej Gwarancji oraz możliwości rozszerzenia Gwarancji. O możliwościach rozszerzenia Gwarancji więcej możesz poczytać 

Kontakt z naszej strony to ostatni krok potwierdzający, że Twoje auto jest objęte Gwarancją GetHelp.pl. Dzięki temu masz pewność, że wszystkie formalności zostały dopełnione i że jesteś objęty kompleksową ochroną. 

Podsumowanie 

Gwarancja GetHelp.pl jest niezbędna przy zakupie auta używanego, ponieważ to ona chroni Cię na wypadek awarii, które powstaną po jego zakupie. Gwaranacja zapewni Ci pokrycie kosztów zakupu części, robocizny, holowania i auto zatępcze.  Aby mieć pewność, że kupujesz auto z gwarancją GetHelp.pl, zwróć uwagę na trzy kluczowe elementy: otrzymanie SMS-a z indywidualnym numerem gwarancji, e-maila ze Szczegółowymi Warunkami i Kartą Gwarancji oraz kontakt w ciągu 3 dni od zakupu. Dzięki tym krokom możesz być spokojny o swoje nowe auto i cieszyć się bezpieczną jazdą. 

Gwarancję możesz wynegocjować u Sprzedawcy zamiast np. rabatu. Autoryzowanych Sprzedawców aut używanych, którzy w ofercie mają auta już z roczną Gwarancją GetHelp.pl znajdziesz na stronie samochodyzgwarancja.pl. 

 

Zapraszamy do kontaktu z GetHelp.pl w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości!

Mail pomoc@gethelp.pl, telefon 515 110 120.  

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o Gwarancji? Czytaj tutaj: 

Gwarancje, których oczekują Klienci. 

Nowy sposób obsługi awarii, czyli Easy Way 

 3 fakty, którymi zaskoczy Cię Gwarancja na samochód używany. 

Podziel się