Sprzedajesz samochody używane? Sprawdź, jak interpretować nowe przepisy!
Pierwszy na rynku e-book dla Sprzedawców samochodów używanych, który omawia ważne zagadnienia prawnicze w prosty i zrozumiały sposób!
Dlaczego zainwestować 300zł w e-booka?
Dowiesz się jak samodzielnie obsłużyć reklamację, bez wydawania pieniędzy na prawnika
Poznasz aktualny stan prawny dotyczący rękojmi i uprawnienia Klienta
Nauczysz się samodzielnej interpretacji przepisów prawa
Dowiesz się jak uniknąć uznania bezpodstawnej reklamacji (co często zdarza się Twojej konkurencji)
Poznasz nowe przepisy obowiązujące od 01.01.2023
Będziesz mógł kontrolować swojego prawnika (niestety często prawnicy opierają się o stare przepisy)
Poznasz nagminnie stosowane zapisy, które nie chronią już sprzedawców przed rękojmią
Nauczysz się wykorzystywać gwarancję do zmniejszenia ryzyka utraty pieniędzy
Poznasz 7 zasad sprzedaży samochodu, które stosują najlepsi sprzedawcy
Dowiesz się jak i kiedy odmówić zwrotu pojazdu/obniżenia ceny
Dowiesz się jakie błędy często popełniają sprzedawcy w ogłoszeniach i w konsekwencji nie mają szans bronić się przed Sądem
Dowiesz się jakie błędy często popełniają sprzedawcy w ogłoszeniach i w konsekwencji nie mają szans bronić się przed Sądem
Z tego e-booka skorzystają wszyscy Sprzedawcy, którzy:
Chcą zapobiegać problemom i reklamacjom
Działają jak profesjonaliści – tak, aby Klienci ich polecali
Nie mieli jeszcze poważnej reklamacji, ale są na nie narażeni, bo spotykają roszczeniowych Klientów
Chcą wiedzieć jak sobie radzić w przypadku reklamacji i zgodnie z Ustawą stwierdzić jej zasadność
Nie mieli jeszcze poważnej reklamacji, ale są na nie narażeni, bo spotykają roszczeniowych Klientów
Chcą wiedzieć jak sobie radzić w przypadku reklamacji i zgodnie z Ustawą stwierdzić jej zasadność
Chcą rozwijać poziom obsługi reklamacji, tak aby jej celem było uniknięcie długich i kosztownych procesów sądowych
Chcą wiedzieć jak samodzielnie obsługiwać reklamacje w oparciu o rzeczywisty stan prawny dotyczący przepisów rękojmi
Chcą wiedzieć jak samodzielnie obsługiwać reklamacje w oparciu o rzeczywisty stan prawny dotyczący przepisów rękojmi
Czego dowiesz się z e-booka?
Moduł 1 - Test wiedzy + omówienie często powtarzanych mitów na temat rękojmi
Moduł 2 - Najważniejsze przepisy wraz z omówieniem o praw i obowiązków Sprzedawców
Moduł 3 - Kiedy Gwarancja zadziała szybciej i sprawniej niż rękojmia?
Moduł 4 - 7 zasad, które pomogą Ci obsłużyć Klienta bez udziału rękojmi
Moduł 5 - Przykłady kosztownych błędów w ogłoszeniach
Dlaczego miałbyś zaufać GetHelp.pl?
Codziennie pracujemy obsługując ponad 50 000 reklamacji w 7 lat
Codziennie doświadczamy rozmów ze zbulwersowanymi Klientami
Naszym celem jest rozwiązanie problemu zamiast doprowadzenie sprawy do Sądu
Nad treściami pracuje zespół ekspertów z doświadczeniem w branży sprzedaży samochodów przy wsparciu kancelarii prawnych i szkoleniowców
Współpracujemy z ponad 4000 Sprzedawców i znamy ich codzienne wyzwania
Rozumiemy nie tylko literę prawa, ale czujemy też ducha motoryzacji i sprzedaży samochodów