Czy warto dostosować swój biznes do trendów rynkowych na rynku samochodów używanych?
Kiedy zajmujesz się sprzedawaniem samochodów używanych, to automatycznie oznacza, że zarządzasz swoimi produktami. Zapewne Twoja sprzedaż jest wynikiem zaplanowanych działań, a nie przypadku. Zakładając biznes, przyjmuje się określoną strategię, np. ilość aut na placu, sprzedaż miesięczna na danym poziomie, przewidywane roczne zyski.
Świat ciągle się rozwija, a co za tym idzie panuje dynamiczny rozwój trendów w praktycznie każdej branży, o jakiej tylko pomyślisz. Jakie 2 trendy mogą wpłynąć na Twój biznes?
Wielu ekspertów zauważa, że coraz bardziej popularna staje się sprzedaż samochodów używanych przez kanał internetowy. To zjawisko jest widoczne już od lat i nie ulega zastopowaniu, wręcz przeciwnie – nasila się. Liczba sprzedawców w internecie ciągle się powiększa, a wraz z nią ilość potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani Twoimi samochodami. GetHelp.pl pomaga swoim partnerom promować ich samochody i tym samym wyróżnić ich działalność na tle konkurencji.
W internecie bardzo łatwo znaleźć wymarzony samochód, ponieważ wybór przeróżnych modeli jest wielki. Czysta statystyka mówi, że w końcu zdecydujemy się na którąś ofertę i to bez wychodzenia z domu! Dlatego warto poszerzyć swoją ofertę o taką możliwość.
Badania z zeszłego roku pokazują, że Polacy przekonują się do aut w abonamencie, które pozyskują przez internet. Sfinalizowanie pozyskania samochodu używanego odbywa się online, a dany model w ciągu parunastu godzin stoi pod domem klienta. Taką usługę wprowadziło kilku producentów aut już 2 lata temu. Początkowo taki model sprzedaży samochodów wywoływał niemałe zdziwienie. Aż 25% wszystkich wydanych samochodów w abonamencie sfinalizowano całkowicie online.
Dzięki temu widać, że coraz więcej osób będących za kółkiem, nie musi oglądać samochodu przed zakupem.
Wymagają jedynie pewności co do stanu technicznego pojazdu. Trend wyraźnie zyskuje na popularności i pokazuje, że ludzie zamiast posiadania samochodu na własność mogą wybrać pakiet usług, gdzie nie dbają o stan techniczny auta.
Możliwość częstej wymiany samochodu na nowszy model jest kusząca prawda? Szczególnie że można to zrobić przez internet w kliku łatwych krokach.
Dlatego oprócz samochodu, trzeba dać kupującemu wartość będącą w stanie konkurować w zawodach sprzedaży internetowej i z innymi trendami związanymi z samochodami. Większość z nich wejdzie w życie, zanim się obejrzysz.
Dowód na to, że trendy zmieniają rynek bezpowrotnie?
Parę lat temu świadomość na temat gwarancji na samochody też była niska. Odkąd GetHel.pl weszło na rynek, aż 31% kupujących oczekuje gwarancji przy zakupie auta. I gwarantujemy, że również Twój klient w końcu o nią zapyta. Zacznij sprzedawać samochody z gwarancją GetHelp.pl i bądź jeszcze bardziej konkurencyjny zarówno na rynku, jak i w internecie. Rób swoje, a my zajmiemy się resztą.
GetHelp.pl zagwarantuje Ci wsparcie na każdym etapie sprzedaży, zaczynając od reklamy po zarabianie na gwarancjach. Z każdej gwarancji zdobędziesz aż 25% marży. Razem kreujmy trendy, które z dnia na dzień stają się standardem i zarabiaj na nich nie czekając aż Twoja konkurencja pierwsza to zrobi.