Wyłączenia Gwarancji
Oczywistym jest to, że każda Gwarancja nie tylko ta na samochody posiada wyłączenia. Wiążą się one zazwyczaj z nieodpowiednim użytkowaniem sprzętu lub celowym jego uszkodzeniem. Każdy klient, nawet ten, który planuje dopiero zakup samochodu z Gwarancją GetHelp.pl ma możliwość zapoznania się ze Szczegółowymi Warunkami Gwarancji, które są zawsze dostępne u sprzedawcy pojazdu. W paragrafie 4 są podane dokładne informacje o wyłączeniach. Dodatkowo wszystkie zawarte tam zapisy znajdują się również poniżej z dokładnym wyjaśnieniem.
W GetHelp.pl nie mamy nic przed Wami do ukrycia, bo wiemy, że wyłączenia obejmują jedynie minimalną ilość standardowych rzeczy.
Gwarancja nie obejmuje.
- Czynności:
- wykonanych przez podmioty inne niż Partnerzy lub wykonanych przez Partnerów bez uprzedniego ich zgłaszania i zaakceptowania przez Dealera (każda naprawa powinna być na zlecenie GetHelp.pl po uprzednim zgłoszeniu jej przez klienta.)
- wykonanych przez Partnerów prowadzących do szkody powstałej w wyniku działania, zaniechania lub nieprawidłowego usunięcia Awarii przez Partnera. Dealer nie jest strona sporu pomiędzy klientem i Partnerem
- polegających na usuwania wad prawnych lub fizycznych w Pojeździe istniejących w chwili jego zakupu oraz przed zawarciem niniejszej umowy (każdy pojazd objęty Gwarancją GetHelp.pl jest sprawny w momencie zakupu a sama Gwarancja dotyczy jedynie usterek powstałych po zakupie auta, za wady ukryte, które były obecne w momencie sprzedaży odpowiada sprzedawca z tytułu rękojmi)
- wykonanych przez podmioty inne niż Partnerzy lub wykonanych przez Partnerów bez uprzedniego ich zgłaszania i zaakceptowania przez Dealera (każda naprawa powinna być na zlecenie GetHelp.pl po uprzednim zgłoszeniu jej przez klienta.)
- Awarii powstałych:
- przed dniem zawarcia niniejszej umowy (Gwarancja dotyczy awarii powstałych po zakupie auta)
- w wyniku działania sił i osób zewnętrznych lub działania siły wyższej (np. uszkodzenie podzespołu w wyniku gradu, drzewa itp.)
- wskutek wypadków lub kolizji drogowych (od tego klient posiada ubezpieczenie)
- awarii powstałych i podlegających naprawie na podstawie odrębnych przepisów w szczególności na podstawie zawieranych w obrocie umów obowiązkowego ubezpieczenia OC, umów ubezpieczenia AC, NNW, Assistance lub innych umów ubezpieczenia (gwarancja to nie to samo co ubezpieczenie)
- na skutek akcji serwisowych producenta, objętych akcją serwisową lub gwarancją producenta, (np. największe akcje serwisowe w historii motoryzacji)
- na skutek czynu zabronionego Klienta lub osób trzecich (takich jak wycięcie DPF-u)
- na skutek modyfikacji elementów pojazdu, choćby modyfikacje były dokonane w trakcie obowiązywania niniejszej umowy (jest to dodatkowa ingerencja, która może wpłynąć na uszkodzenie podzespołów)
- awarii będących wynikiem przeróbek dokonanych w innych podzespołach lub częściach pojazdu
- przed dniem zawarcia niniejszej umowy (Gwarancja dotyczy awarii powstałych po zakupie auta)
- Awarii spowodowanych nieprzestrzeganiem zaleceń obsługowych:
- eksploatacji pojazdu niezgodnej z jego przeznaczeniem
- eksploatacji pojazdu pomimo sygnałów ostrzegawczych podawanych przez instrumenty pokładowe oraz nieprzestrzegania zaleceń obsługowych (ignorowanie pojawienie się kontrolek ostrzegawczych i nie poinformowanie o tym fakcie GetHelp.pl)
- awarii powstałych w następstwie, nieprawidłowej eksploatacji pojazdu (np. spalenie sprzęgła i następstw takiej awarii)
- awarii powstałych w okresie braku ważnego badania technicznego
- awarii powstałych na skutek umyślnego działania lub zaniechania Klienta (celowe uszkodzenie części lub jeżdżenie bez oleju)
- awarii powstałych na skutek działań zwiększających wartość pojazdu w stosunku do chwili zawarcia niniejszej umowy (montaż instalacji LPG, która uszkodzi dany podzespół)
- eksploatacji pojazdu niezgodnej z jego przeznaczeniem
- Wymiany elementów eksploatacyjnych ulegających naturalnemu zużyciu w procesie eksploatacji pojazdu. Pokrywania kosztów awarii powstałych w następstwie braku udokumentowanej okresowej wymiany materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta danego pojazdu tj. napęd rozrządu z pompą wody, filtry, oleju w silniku i skrzyni biegów oraz innych płynów eksploatacyjnych (po stronie klienta jest to, aby dbać o samochód zgodnie z zaleceniami producenta)
- kosztów czynności dodatkowych takich jak: przeglądy okresowe, kontrolne, diagnostyczne, pomiarowe pozwalające ustalić przewidywane koszty naprawy, wszelkiego rodzaju regulacje, strojenia, czyszczenie układów paliwowych, chłodzenia, hamulcowych i innych, wymiany filtrów, uszczelnień, uszczelniaczy, łączników i innych elementów gumowych, smarujących, płynów eksploatacyjnych oraz innych materiałów.
Jeśli masz pytania związane z Gwarancjami GetHelp.pl to zadzwoń na naszą infolinię pod numer 515 110 120 a chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
Warto pamiętać, że ogólne zasady, wyłączenia, podzespoły naszych Gwarancji są identyczne jednak same pakiety różnią się zakresem i limitami w zależności od sprzedawcy, u którego zamierzasz kupić samochód.
Sprawdź nasze Gwarancje:
☞ Gwarancja Master
☞ Gwarancja Grand
☞ Gwarancja Premium
☞ Gwarancja Classic