Czym jest gwarancja na auto używane?

Każdy samochód może się zepsuć – to normalne. Ale nie każdy kierowca musi płacić za naprawę.

Z gwarancją GetHelp.pl jeździsz spokojnie. Ty zgłaszasz awarię w kilka minut- my pokrywamy koszty naprawy.

Przewiń w dół i dowiedz się więcej

Gwarancja a ubezpieczenie - czym się różnią? To musisz wiedzieć:

Nikt nie lubi niespodzianek na trasie. Zwłaszcza tych związanych z awarią auta.

Gwarancja to Twoja ochrona przed kosztami napraw mechanicznych. Gdy silnik, skrzynia biegów lub inne części psują się podczas jazdy, gwarancja pokrywa koszty ich naprawy. To Twój parasol ochronny przed nieoczekiwanymi wydatkami, gdy zaczynają szwankować części samochodu.

Ubezpieczenie działa inaczej – wypłaca Ci pieniądze po wypadku, kradzieży lub gdy samochód zostanie zniszczony przez grad czy powódź. Nie pokrywa jednak napraw związanych ze zwykłym użytkowaniem auta.

To jak dwie strony medalu – ubezpieczenie na wypadki, gwarancja na awarie. Mając obie formy ochrony, możesz jeździć naprawdę spokojnie.

Jak to działa?

Minimum formalności, maksimum spokoju.
Działamy szybko i skutecznie.

1

Kupujesz używane auto z gwarancją GetHelp.pl

Gwarancja zostaje aktywowana przez sprzedawcę w momencie zakupu samochodu.

2

Zgłaszasz awarię jednym kliknięciem

Opisujesz problem w aplikacji mobilnej iHelp, w panelu klienta, lub telefonicznie.

3

Oddajesz auto
do warsztatu

To Ty wybierasz, gdzie naprawisz auto.

4

Wracasz na 
drogę!

Rozliczamy się z Twoim warsztatem bezgotówkowo na podstawie FV VAT.

Pomoc tak prosta,
jak zgłoszenie awarii

Aplikacja mobilna iHelp

Zgłoś awarię w kilka sekund w intuicyjnej aplikacji.

Infolinia 24/7

Zapewniamy szybkie i dokładne odpowiedzi na wszelkie pytania w razie usterki.

Panel klienta

Zgłaszaj usterkę, śledź status naprawy i zarządzaj swoją gwarancją – wszystko w jednym miejscu.

Dlaczego warto kupić roczną gwarancję?

Średni koszt naprawy samochodu używanego wynosi 1 987 zł. Największe ryzyko pojawia się po 3 miesiącach od zakupu i po przejechaniu 5 000km. Aż 86% awarii ma niespodziewany charakter. Zabezpiecz się przed niespodziewanymi kosztami. Co zyskujesz?

Całodobowa pomoc w razie awarii

Zgłoszenie awarii nigdy nie było prostsze. Wystarczy kilka sekund w aplikacji mobilnej lub w panelu klienta, aby otrzymać wsparcie.

Pokrycie kosztów naprawy

Zgłoszenie usterki uruchamia proces obsługi, a Ty nie martwisz się o koszty.

W opcji: Auto zastępcze na czas naprawy

Pozostań mobilny nawet, gdy Twoje auto jest w warsztacie.

W opcji: Assistance 24/7 w aplikacji

Sieć ponad 500 pomocy drogowych. Jesteśmy dostępni przez całą dobę.

Zanim kupisz auto, poznaj fakty

Co najczęściej się psuje? Ile średnio wydasz na naprawę używanego auta? Pobierz raport i dowiedz się więcej.

Zaufanie ponad
130 000 klientów
4.9/5 na Google

Każde działanie zaczynamy od myślenia o kliencie – Wasze potrzeby zawsze są dla nas priorytetem. Cieszymy się, że obdarzyliście nas aż takim zaufaniem.

Polecam z czystym sumieniem. Pakiet optimum zadziałał zgodnie planem. Kontakt na infolinii mistrzowski. Miłe, pomocne konsultantki.

Polecam z czystym sumieniem. Pakiet optimum zadziałał zgodnie planem. Kontakt na infolinii mistrzowski. Miłe, pomocne konsultantki.

Kacper M.

Jasny przekaz informacji, bardzo kompetentna konsultantka. Polecam!

Jasny przekaz informacji, bardzo kompetentna konsultantka. Polecam!

Robert K.

Bardzo miła i profesjonalna obsługa zgłoszenia uszkodzenia. Wszystko przebiegało sprawnie włącznie z wypłaceniem pieniędzy za naprawę

Bardzo miła i profesjonalna obsługa zgłoszenia uszkodzenia. Wszystko przebiegało sprawnie włącznie z wypłaceniem pieniędzy za naprawę

Bogdan B.

Najczęstsze pytania Klientów

Czy istnieją zniżki lub promocje na zakup Gwarancji? 

Tak, oferujemy możliwość uzyskania zniżki przy zakupie Gwarancji! Pobierając Raport Awaryjności dostępny na naszej stronie gethelp.pl, można otrzymać zniżkę 100 PLN na zakup Gwarancji. Dodatkowo, w ciągu 3 dni od zakupu Gwarancji, klienci mogą rozszerzyć ją, korzystając ze specjalnego kodu zniżkowego, który otrzymują SMS-em. Gwarancja jest zawsze lepszym wyborem niż jednorazowy rabat przy zakupie auta, ponieważ zapewnia ochronę na wypadek ewentualnych awarii, nawet na okres do 12 miesięcy. 

Gdzie mogę kupić auto z Gwarancją?

Aby nabyć samochód objęty Gwarancją GetHelp.pl, warto skorzystać z programu samochodyzgwarancja.pl, który łączy autoryzowanych sprzedawców . Każde auto dostępne w tym programie jest objęte roczną gwarancją. Gwarancję możesz nabyć również o naszych pozostałych sprzedawców na terenie całej polski.

Czy można kupić Gwarancję bezpośrednio od GetHelp.pl?

Gwarancję GetHelp.pl można nabyć przy zakupie samochodu od współpracujących z nami komisów i dealerów. Obecnie nie oferujemy możliwości zakupu gwarancji bezpośrednio przez klienta indywidualnego.

Jak znajdę sprzedawców oferujących Gwarancję?

Listę autoryzowanych sprzedawców oferujących Gwarancję GetHelp.pl znajdziesz na stronie samochodyzgwarancja.pl. Serwis ten prezentuje oferty sprawdzonych dealerów z całej Polski. Inni sprzedawcy wyróżniają się specjalnymi wklejkami w ogłoszeniach.

Jak mogę aktywować Gwarancję na auto używane?

Aktywacja gwarancji następuje automatycznie podczas zakupu pojazdu u sprzedawcy. Po zakupie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z Szczegółowymi Warunkami Gwarancji oraz kartę Gwarancji. Dodatkowo otrzymasz sms z numerem twojej Gwarancji. W ciągu 3 dni skontaktujemy się z Toba, zeby dokładnie przedstawić jak działa Gwarancja.

Czy GetHelp.pl pomoże mi o każdej porze dnia i nocy?

Tak. Nasza infolinia jest czynna 24/7. Również w niedziele i święta.

Jak zgłosić awarię auta?

Awarię możesz zgłosić na kilka sposobów: 

Poprzez aplikację mobilną iHelp®. 

Telefonicznie pod numerem 515 110 120. 

Wysyłając e-mail na adres pomoc@gethelp.pl. 

Przez Panel Klienta na stronie gethelp.pl 
 Pamiętaj, aby zgłosić awarię przed rozpoczęciem naprawy pojazdu.  

Czy istnieje możliwość konsultacji z ekspertem przed zakupem Gwarancji na auto używane?

Oczywiście, jesteśmy zawsze do dyspozycji! Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Można się z nami skontaktować, dzwoniąc pod numer 515 110 120, wysyłając e-mail na pomoc@gethelp.pl lub pisząc do nas na Facebooku. Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób komunikacji. 

Pobierz darmowy raport o awaryjności samochodów używanych

Dowiedz się, co najczęściej się psuje i ile kosztują poszczególne naprawy. Wypełnij formularz, aby pobrać raport.

Udało się! Raport o awaryjności już czeka na Twoim mailu!

Dziękujemy za zainteresowanie.