Obsługa Klienta 2.0 Prawo rękojmi a Gwarancja
Specjalistyczna wiedza o rękojmi przyda się każdemu Sprzedawcy, którzy nie chcą korzystać z usług prawnika przy obsłudze reklamacji. To naturalne, ponieważ celem prawnika zawsze będzie doprowadzenie do sprawy sądowej, wszak właśnie wtedy wynagrodzenie adwokata rośnie wraz z kosztami sądowymi i stopniem zaawansowania sprawy.
Kiedy szkolenie będzie dla Ciebie skuteczne?
⦁ Kiedy chcesz sam obsługiwać reklamacje
⦁ Kiedy chcesz zaoszczędzić na prawnikach
⦁ Kiedy chcesz zaopiekować się Klientem
⦁ Kiedy potrzebujesz specjalistycznej wiedzy prawnej
⦁ Kiedy sprzedajesz samochody poza lokalem przedsiębiorstwa
Szkolenie to nagranie on-line, które możesz odtworzyć w dowolnym momencie oraz wracać do niego tak często jak chcesz. To co wyróżnia szkolenia on-line to możliwość przerwania szkolenia w dowolnym momencie, np. kiedy poczujesz, że jesteś już zbyt zmęczony dniem lub kiedy przyjdzie do Ciebie niespodziewany Klient. Następnie możesz wrócić do szkolenia ze „świeżą głową”.
Czego dowiesz się ze szkolenia?
⦁ Czym jest przewidziana prawnie zgodność samochodu z Umową?
⦁ Jakie są granice odpowiedzialności Sprzedawcy za samochód?
⦁ Jak wygląda postępowanie reklamacyjne po zmianach przepisów?
⦁ Czy odpowiadasz z tytułu rękojmi, jeśli sprzedałeś auto firmie?
⦁ Jakie zapisy na Fakturze będą uznawane za abuzywne?
⦁ Jak sądy rozpatrują sprawy odrzucenia reklamacji przez Sprzedawcę?
Jak widzisz program szkolenia jest bogaty i przygotowany pod praktyczne wdrożenie u tych sprzedawców, którzy rozumieją, że w związku ze zmianami w prawie warto coś zmienić.
Dlaczego miałbyś wydać 982 PLN na specjalistyczne szkolenie?
⦁ Nawet jeśli korzystasz z usług prawnika to często opierają się oni o stare przepisy
i przegrywają sprawy swoich Klientów biorąc za to wynagrodzenie
⦁ Zyskasz praktyczne umiejętności w obsłudze reklamacji samodzielnie, zgodnie z prawem
i bez narażania się na zbędne koszty (np. rzeczoznawców)
⦁ Poznasz konkretne przepisy, które będziesz mógł wykorzystać w pismach z Klientami
⦁ Zobaczysz metodę obsługi Klienta, która nie wymaga Twojego zaangażowania czasu.
Zauważyliśmy, że Sprzedawcy nie chcą, aby Klienci wracali do nich z reklamacjami. Dlatego przygotowaliśmy na to rozwiązanie w postaci pakietu gwarancji + 2-letniej obsługi KAŻDEJ reklamacji na etapie mediacji.
Pamiętaj, że prawnik otrzymuje prawdziwe pieniądze za reprezentowanie Cię przed Sądem. Sama sprawa sądowa również ciągnie się długimi miesiącami a to często skłania Klientów do wystawiania negatywnych opinii o Sprzedawcach. Dlatego jeżeli zależy Ci na dobrych opiniach, które pomogą Ci pozyskiwać nowych Klientów to szkolenie z obsługi Klienta 2.0 jest przygotowane właśnie dla Ciebie!
TUTAJ możesz pobrać fragmenty prezentacji przygotowanej na szkolenie.
Uważasz, że nie potrzebujesz specjalistycznej wiedzy do obsługi Klienta i reklamacji?
Wolisz poznać podstawowe przepisy i zmiany dla Sprzedawców? Wybierz e-booka TUTAJ
Przeczytaj również o tym: