Dowiedz się więcej o swojej gwarancji GetHelp.pl

Kupiłeś auto z naszą gwarancją? To świetnie! Zebraliśmy wszystkie kluczowe informacje w jednym miejscu. W Panelu Klienta znajdziesz szczegółowe warunki swojej gwarancji, jak również szybko zgłosisz awarię auta i pobierzesz niezbędne formularze.

Przewiń w dół i dowiedz się więcej

Jak to działa?

Minimum formalności, maksimum spokoju.
Działamy szybko i skutecznie.

1

Kupujesz używane auto z gwarancją GetHelp.pl

Gwarancja zostaje aktywowana przez sprzedawcę w momencie zakupu samochodu.

2

Zgłaszasz awarię jednym kliknięciem

Opisujesz problem w aplikacji mobilnej iHelp, w panelu klienta, lub telefonicznie.

3

Oddajesz auto do warsztatu

To Ty wybierasz, gdzie naprawisz auto.

4

Wracasz na drogę!

Rozliczamy się z Twoim warsztatem bezgotówkowo na podstawie FV VAT.

Chcesz rozszerzyć gwarancję?
Zobacz opcje

Przedłużenie Gwarancji

Przedłuż gwarancję do 24 lub 36 miesięcy lub zwiększaj limit kilometrów nawet o 50 000 km. Chroń swoje auto na dłużej.

Rozszerzenie zakresu gwarancji

Postaw na gwarancję Grand, która obejmuje 100% usterek mechanicznych i zyskaj 100% więcej spokoju.

Assistance 24/7 w aplikacji

Sieć ponad 500 pomocy drogowych. Jesteśmy dostępni przez całą dobę.

Opcja ASO

Nasze gwarancje mogą uwzględnić też naprawę w autoryzowanym serwisie na oryginalnych częściach.

HelpCenter: Kompleksowa pomoc 24/7

Awaria na drodze? Zorganizujemy pomoc drogową, znajdziemy zaufany warsztat i umówimy diagnozę. Ty tylko oddajesz auto – my zajmiemy się resztą.

Więcej ochrony, więcej spokoju – rozszerz swoją gwarancję już teraz!

Pomoc tak prosta,
jak zgłoszenie awarii

Aplikacja mobilna iHelp

Zgłoś awarię w kilka sekund w intuicyjnej aplikacji.

Infolinia 24/7

Zapewniamy szybkie i dokładne odpowiedzi na wszelkie pytania w razie usterki.

Panel klienta

Zgłaszaj usterkę, śledź status naprawy i zarządzaj swoją gwarancją – wszystko w jednym miejscu.

Aut używanych psuje się w trakcie pierwszego roku od zakupu

1 %
415 %

Awarii na drodze ma niespodziewany charakter

Klientów jest zadowolonych z zakupu samochodu z gwarancją GetHelp.pl

0 %

Zaufanie ponad
130 000 klientów
4.9/5 na Google

Każde działanie zaczynamy od myślenia o kliencie – Wasze potrzeby zawsze są dla nas priorytetem. Cieszymy się, że obdarzyliście nas aż takim zaufaniem.

Polecam z czystym sumieniem. Pakiet optimum zadziałał zgodnie planem. Kontakt na infolinii mistrzowski. Miłe, pomocne konsultantki.

Polecam z czystym sumieniem. Pakiet optimum zadziałał zgodnie planem. Kontakt na infolinii mistrzowski. Miłe, pomocne konsultantki.

Kacper M.

Jasny przekaz informacji, bardzo kompetentna konsultantka. Polecam!

Jasny przekaz informacji, bardzo kompetentna konsultantka. Polecam!

Robert K.

Bardzo miła i profesjonalna obsługa zgłoszenia uszkodzenia. Wszystko przebiegało sprawnie włącznie z wypłaceniem pieniędzy za naprawę

Bardzo miła i profesjonalna obsługa zgłoszenia uszkodzenia. Wszystko przebiegało sprawnie włącznie z wypłaceniem pieniędzy za naprawę

Bogdan B.

Najczęstsze pytania Klientów

Na jakie elementy auta używanego mogę rozszerzyć Gwarancję?

Gwarancję można rozszerzyć o: 

dodatkowy zakres ochrony,  wyższy limit kilometrów,  wyższy limit kosztów napraw,  dodatkowy assistance,  wydłużony czas trwania ochrony. 

Jaka jest cena rozszerzenia Gwarancji na samochód używany?

Ceny zaczynają się od 299 zł, a dokładna kwota zależy od parametrów pojazdu. 

Jak dokonać rozszerzenia gwarancji? 

Wystarczy dokonać wpłaty na poniższe dane: 

Grupa MOTO, ul. Przybyszewskiego 99, 93-126 Łódź 

Numer konta: 60 2490 0005 0000 4530 4386 8125 

Tytuł przelewu: Imię i nazwisko klienta. 

Czy dostanę fakturę za rozszerzenie gwarancji? 

Tak, możliwe jest wystawienie faktury VAT. 

Czy istnieją zniżki lub promocje na zakup Gwarancji? 

Tak, oferujemy możliwość uzyskania zniżki przy zakupie Gwarancji! Pobierając Raport Awaryjności dostępny na naszej stronie gethelp.pl, można otrzymać zniżkę 100 PLN na zakup Gwarancji. Dodatkowo, w ciągu 3 dni od zakupu Gwarancji, klienci mogą rozszerzyć ją, korzystając ze specjalnego kodu zniżkowego, który otrzymują SMS-em. Gwarancja jest zawsze lepszym wyborem niż jednorazowy rabat przy zakupie auta, ponieważ zapewnia ochronę na wypadek ewentualnych awarii, nawet na okres do 12 miesięcy. 

Jak zgłosić awarię auta?

Jak zgłosić awarię auta? Awarię możesz zgłosić na kilka sposobów: 

Poprzez aplikację mobilną iHelp®. 

Telefonicznie pod numerem 515 110 120. 

Wysyłając e-mail na adres pomoc@gethelp.pl

Przez Panel Klienta na stronie gethelp.pl 

Czy mogę zapłacić za rozszerzenie Gwarancji na samochód używany w ratach?

Nie, płatność za rozszerzenie jest jednorazowa. 

Jak mam aktywować Gwarancję?

Aktywacja gwarancji następuje automatycznie podczas zakupu pojazdu u sprzedawcy. Po zakupie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z Szczegółowymi Warunkami Gwarancji oraz kartę Gwarancji. Dodatkowo otrzymasz sms z numerem twojej Gwarancji. W ciągu 3 dni skontaktujemy się z Toba, zeby dokładnie przedstawić jak działa Gwarancja.

Czy mogę przedłużyć gwarancję po jej wygaśnięciu? 

Gwarancję można przedłużyć tydzień przed końcem jej trwania lub w ciągu pierwszych 3 dni roboczych od zakupu auta. Ciągłość ochrony musi być zachowana.